2012. augusztus 26., vasárnap

what was happening today? :D

nos... ma volt az egyetlen kis unokaöcsém keresztelője. tegnap elkezdtem gondolkodni, hogy a hajvasalóm a barátomnál van, és vasaláson kívül semmi sem áll jól, amit a hajammal csinálok.
de bátor voltam, és begöndörítettem
hajcsavarókkal
kibaszott kényelmetlen volt azokkal aludni

NEM MEGIJEDNI, EZ IS ÉN VAGYOK!!!
háttő. tegnapi smink, kialvatlan fej, vagy hat bőrönd és az ablakomon + a háttérben uralkodó káosz
mellesleg úgy nézek ki mint egy kibaszott csúnya porcelánbaba

de ne dumáljunk a fejemről :'D ha jól áll csináljátok, de NE aludjatok kibaszott hajcsavarókkal mert nem fogtok aludni:D

az egész templomos felhajtást csak anyukám miatt tűrtem, olyan beszólásai voltak, hogy a keresztelőt felvezető misét végigröhögtem, de szó szerint, azt hittem megfulladok:D

mikor a pap elkezdett a kisgyerekek szórakoztatására bábozni, és énekelni, anyu megszólalt 'te bazdmeg, ez túl sok misebort ivott'

fakadás egy

aztán jött a következő... anyu teljesen kikelve magából suttogott a fülembe, hogy 'egyszerre vagyunk hittan órán, misén, és bábszínházban' XDDDDDDDDDDDDD
aztán jött volna a kegyelemdöfés, amit anyu nem vetett be, viszont itthon fetrengtem
lehet ismeritek a viccet, miszerint a raj csávó bemegy a templomba. szotyizik, köpköd, megáll a feszület előtt, nézi, odamegy hozzá egy pap. kérdezi a raj, hogy ki ez? mire a pap hüledezve azt feleli, hogy ő jézus krisztus, a megváltó, ő hozza nekünk a mindennapi kenyerünket!! mire a raj : mért, valami pék a csávó?
a feszületre nézve anyunak ez jutott eszébe, de mostmár nekem is ez fog :'D
volt egy kiscsaj, (mert három bébit kereszteltek egyszerre) aki végigordította a misét, pedig már minimum másfél-két éves lehetett, dumált, és sikongatva szaladgált, megjegyzem színesfém orientált afromagyarok/rétinégerek, ahogy tetszik, nos abból a vérbű származott he!
mellesleg nagyon idegesített sógornőm anyjának az affektálása, de cest la vie, egy évben egyszer látom, akkor meg kibírom
de az étterem... borzasztó volt
nem voltam kihívóan öltözve (pánt nélküli fekete térdig érő szaténruha, balerinacipő, hullámos haj, szolid smink) de az összes pincér belebámult a dekoltázsomba, ami nagyon idegesített. a kaja tűrhető volt, a torta kurvajó, viszont attól függetlenül hogy 'country tanya' az étterem neve szerintem nem muszáj non stop bömböltetni a country zenét. hazafelé majdnem kétszer karamboloztunk, de cserébe találkozhattam csomó rokonnal (gyerekekkel) akiket szeretekimádok, szóval a mai napon nagyon kibabáztam magam *-*
csomó ideig csak Beni pici puha tappancsát simiztem, aztán fotózkodtunk, és sikerült megnyugtatnom, és elaltatnom *-* büszke vagyok magamra
és most megyek, mert leragad a szemem. 20 órája vagyok ébren, mindezt kávé nélkül, szóval végighorkolom majd az estét
jóéjt kicsi káosz fanok♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése