2012. augusztus 13., hétfő

élménybeszámoló a'la Letti...

... vagyis VELENCE EGY NAGY SZAR!!!

persze szép, meg minden, de történt pár dolog, ami úgy szépen elkúrta a hosszúhétvégémet :)
első ízben egy egész napos parkolás 1000 huf. ez már magában rablás, azt gondolná az ember, hogy ennyiért lenyalogatják a kocsid kerekeiről a legapróbb szart is, nem. tűző nap a parkolóban, nuku árnyékos hely, és még csak nem is őrzik. :))))) JÓ
az árakkal nem volt semmi bajom. ugyanolyan drágaság van, mint máshol (egy 0,5-ös Heineken 470... (Y)
aztán jött az a szépség, hogy elhagytuk a kocsikulcsot, éppen abban az időben, amikor be kellett volna jelentkezni a hotelbe. ezzel semmi gond nem lett volna, csakhogy egy teljesen más településen volt a szabadstrand, és a szállásunk :'D apukám elindult a 40 fokban a hotelbe, én pedig elindultam körbekérdezni, hogy nem-e talált valaki egy slusszkulcsot. és itt jön az, hogy mennyire imádom én a magyarokat. a vécésnéni (150 forint hogy kiküldd magadból amit ki kell, vagy hugyozz ahol akarsz. SZÉP) mondjuk jó fej volt, dumáltunk egy kicsit, stb. mentem tovább. sehol semmi, aztán ráadásként az agyhugykő mellé egy szőke szoliribanc még ki is röhögött, hogy ennyire bénák nem lehetünk. viszketett a tenyerem, és lelki szemeim előtt lejátszódott az a jelenet, hogy a póthajánál fogva kirángatom az ablakon, és megrúgdosom. de ez sajnos nem valósult meg, pedig én élveztem volna :'D megkérdeztem még vagy 2008748925834 embert, de persze senki sem látott semmit. egy darab, azaz 1 rendes emberrel találkoztam, aki pedig a parkolós csaj volt, amíg apu a hotelben időzött, és hívta a kolégáját a pótkulcs miatt addig összespannoltunk, és dumáltunk.
szegénykém azt hitte, hogy apukám a párom, és hogy minimum 25 éves vagyok :'D
rohadt sokat dumáltunk, nagyon jó fej a csaj, aztán kiderült hogy mi a faszért ilyen rohadt drága minden.
megnéztem google mapsen, hogy mégis mennyire van a hoteltől a szabadstrand, ez kb. 3 utcányi távolság volt. de ahogy időközben kiderült a 2500 méteres partból 2000m le van zárva. valamelyik okos 2 évvel ezelőtt kitalálta, hogy plázát nyit, de mikor már félig kész volt az épület hirtelen eltűnt a pénz, és otthagyták lezárva, feltúrva, és maradt az a kis partszakasz amin mi voltunk... sok genya van, az biztos. szóval mindenki próbálja fenntartani a kis kajás-standját, ebből indult ki minden.
láttam sok-sok 60-70 éves nudistát, egy nagyi még sztriptízelt is a papinak, és közben azt kiabálta, hogy TUDOM HOGY ÚGYIS MEGKÍVÁNOD MÉG AZ IDOMAIMAT, A VIAGRÁT ADJÁK KÖZGYÓGYRA, GYERE TE FÉRFIÁLLAT, TE, stb., nem kicsit sírtam rajtuk. voltak izompólós gyökerek, ribancok, meg németek, de annyian mint egy hadsereg, és mindenki engem talált be a bajával, engem, aki egy szót sem tud németül. (a tanulok németet, az azt jelenti hogy tanítják, de nagy ívben szarok rá)
este elmentünk pizzázni egy no-name útszéli gyorskajáldába... erről is lesz kép, amin sírva fogtok röhögni :'D csillaghullás volt, csomót feküdtünk a teraszon, és néztük őket. aztán megpróbáltam aludni, de a vaddisznócsorda horkolása mellett nem tudtam, ezért hát kimentem csillagot bámulni. cserébe egy dugást kellett végighallgatnom, egy tenor nő, és egy szoprán pasi sikoltozásaival teletűzdelve. hogy melyik a rosszabb arról vitatkozhatnánk.
másnap este koncert volt, mégpedig Naked Lies (amit ki is raktam, nem tudom hányan jöttek el, szerintem senki, de én megpróbáltam :)) a Dürer Kert nagytermében. zsír este volt, jól éreztem magam, fasza volt abban a backstage-ben ülni, ahol anno csomó híres zenekar, példának okáért a suicide silence *-* de beszéljenek inkább a képek :

BARBAKJOU XDDDDD


felettem kicsiny szobánk teraszra. Holdfény Hotel flash :)

szemhéjtussal alkotott firka a backstage falán :D

előtört belőlem a kislány :3

az én kis rocksztárom♥

gettópopsi (Y) YO NIGGA!

belépő :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése