2012. augusztus 20., hétfő

élménybeszámoló, avagy bujkálás a barátaink elől, és az ellopott kovászosuborka sorsa :3

hát szóval tegnap beittunk. kicsit. nagyon.
találkoztam barátnőmmel -Nikivel-, aztán vele indultam el, hogy összeszedjem Lizát, és 2 haveromat, névszerint Ádámot és Zolit. pontosan kiértünk, mire Liz bejelentette, hogy a következő hévvel jön, szóval fél órát vártunk rá, de végül megérkezett. úgy volt, hogy Á. és Z. is azzal a hévvel jön mint ő, de a nagy piavásárlás közben lekésték... és a következő hév kimaradt, szóval egy óráig ültünk a Roziban, amíg rájuk vártunk :3 aztán elindultunk... a sportpályán 10 perc leforgása alatt kivégeztünk egy bort, aztán vettünk még másik kettőt, és onnantól nem volt megállás. táncoltunk goára, dubstepre, house-ra, ordítva énekeltünk mindenfélét, először kislány majd normál, utána mély hangon. Á. mesélt egy viccet, ezt most le is írom, egy órán át nem bírtam megszólalni, csak fuldokoltam, és csapkodtam, mint egy retardált fóka, tehát :
idős házaspár ül a tengerparton. a mami megindul a víz felé, és visszakiált a papinak:
gyere józsi, feküdj a hullámra!
mire a papa:
élve se kívánlak, nemhogy holtan...
az első sokkból magamhoz térve annyira fakadtam, hogy leültem egy kurva forgalmas út közepén röhögni, Liz rámugrott (szerintem nemtudom mi volt, de azóta fáj a p... értitek, valszeg a térde volt :'D)
jött egy kocsi, Liza felrángatott, aztán random ugráltunk mindenkire, és úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a fesztre, hátha összetalálkozunk pár ismivel. Liznek jött egy isteni szikra, miszerint bújjunk el, a többiek úgysem vesznek észre. ültünk a sötét árokparton öt percig, aztán elindultunk, mire Á. felhívott, hogy "szákkmájdikk hol a picsában vagytok?" lebonyolítottunk egy telefonbeszélgetést, aztán visszajöttek értünk, mire futni kezdtünk, és elbújtunk... VOLNA, ha a köcsög mozgásérzékelős lámpa nem kapcsolódik fel, de mire Á.Z. és N. visszaértek eloltódott. a köcsög telefonom buktatott le minket, mivel nem vettem halkra, és Á. hívott. aztán leültünk valami fatörzsön, hogy elfogyasszuk a megmaradt piamennyiséget, és elszívjunk nyugiban egy cigit. N. talált egy lépcsőt, ami állítása szerint meleg volt, odaültünk, aztán megláttuk

ott csillogott a neonlámpa fényében, 5 literes valójában, narancssárga fedővel a tetején
A KOVÁSZOSUBORKA
aztán meglovasítottuk, és röhögve elfutottunk. leraktam valahol, mert nagyon nehéz volt, mellesleg végiglocsoltam magam vele, szóval uborkaszagom volt, és persze hogy senkinél sem volt parfüm :'D
leültünk a sarkon, és riasztottuk a többieket, hogy jöjjenek onnan, és hogy hogy találják az ubit XDDD
és elhozták XDD közben összetalálkoztunk Liz egyik ismerősével, és kitaláltuk hogy eladjuk XDD kínálgattuk mindenkinek, de VALAHOGY senkinek sem kellett :S aztán valami gyökér kurva kikapta az uborkahordozó kezéből, elfutott vele, és összetörte :@ kis gecisszájú 13éves fasszopó nyomorék :@@@
aztán elindultunk haza:/ séta közben meguntuk, levettük a cipőnket (TORNACIPŐT) és úgy jöttünk csomó igaig, aztán Z hozott kukoricát, ott volt a kukoricatábla előttünk, majdnem beletört a fogam XDD Ádám Liz és Zoli majdnemhogy hazáig kísértek, ergo tököl egyik feléből a másikba, aztán Lizát is, halom másik végébe, aztán hazasétáltak miklósra :'DDD aranyos volt tőlük.
zsír este volt
a tietek hogy telt?♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése