2012. augusztus 26., vasárnap

kreatív pillanatok a'la Liz

Szóval...ma eléggé unatkoztam mivel a barátom nyaral és mivel három napja nem igazán aludtam néhány óránál többet ezért erőm se volt elmenni valahová tehát itthon foglaltam el magam. Így jött ez az alkotó roham és a pózolgatás~ hát nem vagyok egy Monroe az egyszer biztos ._. a barna festéket pedig teljesen ledobta a hajam tehát a Sátán azt akarja ,hogy szőke maradjak:3


Folyékony álmaim tengerében úszom
Jöjj, Szerelmem, légy a túszom!
Kifolynak ujjaim közül akár a vágyak
de Téged örökre a szívembe zárlak

Szabadulásra nem lelsz többé
halvány, női test kúszik a tükör mögé
vékony ujjával kecsesen int
kövesd őt s elfeledsz minden kínt

de gonosz szirén Ő,egy fekete özvegy
kínhalált hal ki hálójába megy
Megtévesztő bestia
haját köréd csavarja

Sötétségbe veszik minden
Nem menekülsz többet innen
elhangzik a halálsikoly
majd minden síri csendbe torkoll

Hallani a szívem szavát
a tompa penge koppanását
a vércseppeket aláhullni
az időt hagyom lassan múlni

minden percét kiélvezem fájdalmamnak
nem hiszek többé az üres szavaknak
Táncra hívsz a lángok közé
s én utánad megyek a tükör mögé.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése