2013. június 6., csütörtök

Lettis bejegyzés

első sorban, gondoltam megosztom veletek az én Drága Édesanyám pár hatalmas beszólását, amik megörvendeztették már egy párszor a Facebookos ismerőseimet :)

Anya : és mit csináltatok tesin?
én : felmérések voltak, felülés meg minden...
Anya : és egyest kaptál?
én : anyád! 102x ültem fel!
Anya : az nem lehet.
én : de, de
Anya : akkor estére lesz vinnyogás hogy ANYA FÁÁÁÁÁÁÁÁÁJ... és még mit mértek fel? az életszínvonalat vagy mi a nyavalyát???

Anyu : te meg mit keresel a hűtőben?
Én : tudod mit kívántam most meg? almát.
Anyu : hát ott van, egyél
Én : enném, de már elmúlt XDDDDDD
Anyu : na szórakozz anyáddal.
Én : kivel?
Anyu : IGEN BAZDMEG VELEM XDDDD

anyu : gennygombóc XDDDDDDDDDD

 anyu : hát sajnálj már!
én : hozzak papot? 

Anyu : mit főzzek húsvétkor?
ADDIG MÉG HÁROMSZOR MEGHALUNK XDDD

anyu : dzsekob
en : dzsékob
anyu : nem mindegy h dzse vagy dzsi? dzsipsziking xdddddddddddd

anyu itt oltja az alkonyatot, idezem
"az apa meg mindig nem tudja h egy vampir nyalogatja a lanyat?" 
"azok most indianok v ciganyok?" 
"na itt ez a pucufej" 
"minjart en harapom meg ezt a libat"

dumcsi anyuval az alkonyatról
én : nem, nem, az Jacob volt
Anyu : A CIGÁNY?
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anyu : CCCP vagyis cirmos cica cafrangos p*csája XDDDDDDD

Anyu : mi van ma, vasárnap?
Én : kedd...

Anyu : vagy még valahol fent vattacukorként a Facebookon kívül?
Én : igen, Twitteren
Anyu : ennyi erővel lehetnél tampon is...

Anyu : na mit főzzek holnap?
én : pálinkát :'D
Anyu : pálinkát hoz reggel Anikó (anyu barátnője) 
én : akkor nem is kell főzni :'DD

az egész úgy kezdődött, hogy anyu a fülem mögé tűrtem a hajam... megkértem hogy ne, erre a háromnegyedét a szemembe túrta, és úgy néztem ki, mint Samara. utána elkezdte befonni, és rájöttem, hogy tünde fülem van. aztán mikor hajolt a gumiért megrántotta a fonatot, sikítozni kezdtem, mire felordított, hogy "MOST MEGSZENVEDSZ KUTYA!!!"

Anyu : *nem figyeltem éppen* nem vagy éhes?
Én : nem kérek inni, köszi... *loading* BASZKI

Anyu : áldozócsütörtök milyen napra esik? 

Anyukám játszik... Ennyit hallani : igenigen menj még uh áh jaj menjmár aaaaa igen! 58 hallod? 58!!! Fuu. Leizzadtam

Anyu : rácsaptam mint tyúk a takonyra

jól indult a reggel... alszok békésen, Anyu bejön, elkezd keltegetni... "KURVAGYORSAN KELJÉL FEL, 6.42!!!" ~ tudniillik 6.50kor indulok itthonról. kipattan a szemem, felülök, nézem az órát... 5.42! nézem a telefonom... 5.42! 
én : Anyu... elnézted az időt...
Anyu : baszki, akkor ez most kikerül facebookra?

ja hogy vasárnap dél van? arra keltem hogy anyu ordibál angry birds közben, idézem : "a nagyfejű má megint nem döglött meg, áááá"

Anyu : hozz haza egy mókusodút
Letti : hozok haza egy fát. kettőt.
Anyu : fogjatok mókust Richivel!

apu hazaállít egy-egy szál virággal, odaadja nekem az egyiket, megy anyuhoz vigyorogva a másikkal, mire anyu : KEND A HAJADRA!

Anyu
Te miért nem alszol már??
Letti 
nem vagyok álmos
meg akarom várni az éjfélt hogy felköszönthesselek
éste mértnem alszol?
Anyu
Hát azt nem tudom!!!!

Anyu szemináriumot tartott nekem a kedvenc sorozatairól. mostmár tudom, hogy Paula és Paulina ikertestvérek, Izadora egy rabszolga, és Esmeralda vak. 

nagyban kevergetem a süti tésztájának szánt kotyvalékot, [néhai nagymamám sütiskönyvéből néztük a receptet...] és megszólalok :
- hát ez elég ganéul néz ki...
mire Anyu :
- ha nem lesz jó visszamegyünk Nyíregyházára, és beássuk nagyanyád mellé.


Anyu nézi a tévét, már félig alszik, erre hallok egy ilyet :
~ ez a banonakarbár?
~ WTF??
aztán rájöttem, hogy Conan a barbár... :'DDDDD

Anya : blunde! az a penge, nem?
Én : blade.

a példaképem ez a nő, és nem csak azért mert neki köszönhetem az életem, hanem mert annyi minden negatív dolgon ment keresztül már, annyiszor volt a padlón, és még mindig talpon van, él, egészséges! remélem sokáig itt marad még nekem, nem is tudom hogy mit kezdenék nélküle... mondjuk lófaszt se.

aztán a következő. tíz kedvenc filmem, amit meg akartam veletek osztani, amit még nem láttatok a következő felsorolásból azt kötelező jelleggel meg kell néznetek!

~ Eleven testek




~ A Gyűrűk Ura Trilógia



egyszerűen csak szeretem. aki nem szereti a csatázós-öldöklős-nagymonológos-vontatott filmeket, az ne is próbálja megnézni, mert ez ilyen. de még is... kaland, barátság, szerelem, csata, minden játszik. na és a zenék... egyszerűen zseniális, a könyv változata is. :)
a kedvenc idézetem belőle : "Sok mindent elfelejtettem, amiről azt hittem, hogy tudom, és sok mindent megtanultam, amit már elfelejtettem. Sok mindent látok, ami messze van, és sok mindent nem, ami itt van a szemem előtt."





~ Pi élete



kétszer sírtam el magam a film alatt. a mozireklámok azt mondták, hogy ezután a film után mindenki hinni kezd istenben, és bár én mégsem azért megérintett. nagyon megérintett.
a kedvenc idézetem belőle : "
Ha nyelsz egy korty vizet, az nem árt. De a rémület, az igen."

~ Harry Potter



sokunk életét meghatározta ez a hét részes könyvsorozat, de az enyémet különösen. együtt nőttem fel a szereplőkkel szinte, és mint mindenki más, én is kis boszorkány szerettem volna lenni. egy mese egy fantáziavilágról, ahova mindenki el akar jutni, varázsolni, álmodni, szeretni, és szenvedni.
ÉS KURVÁRA BÁNT HOGY SOHA NEM FOGOM TUDNI MILYEN ÁLLAT A PATRÓNUSOM!!!
a kedvenc idézetem belőle : "Mindenkiben van fény és némi sötétség is. A kérdés az, hogy melyik részre hallgatunk. Az jellemez minket."

~ Van Helsing



tipikus Drakula sztori pár kurvajó effekttel és csavarral megspékelve, csak ajánlani tudom mindenkinek aki még nem látta. 
a kedvenc idézetem belőle : "Sosem gondolkoztál azon miért vannak ilyen szörnyű rémálmaid? Elmúlt csaták vérfagyasztó képei. [...] nekünk közös a múltunk Gabriel."

~ Rekviem egy álomért



na ez egy érdekes téma. csak egyszer láttam a filmet, de két hétig szinte alig szóltam valakihez utána, mert annyira a hatása alá kerített. gennyedző levágott karokkal álmodtam, ha szóba került a drog sikítva menekültem. megrémültem, hogy pár hallucinogén szer hogy tesz tönkre egy emberéletet, visszafordíthatatlanul tönkre. megundorodtam ezektől a szerektől egy életre, és EZT a filmet kéne levetíteni egy drogellenes előadáson, ahelyett hogy huszadszorra is elmondják, hogy "a drog rossz, éééértteeeeemmm?" hatalmas film. undorító, sokkoló, de hatalmas. nézzétek meg.
a kedvenc idézetem belőle : "Mindenkinek az életében van szomorúság meg fájdalom, de időnként jön egy fénysugár, ami elolvasztja a magányt a szívben, és vigaszt nyújt, mint a forró leves meg a puha ágy."

~ Álomháború



ennek a filmnek köszönjétek hogy a káosz most olyan, amilyen, és hogy Liza és én is kialakítottuk a mostani külsőnket, és lelki világunkat, valamint fontossági sorrendet. ez a film tényleg előresegítette mindazt amin egy évig ügyködtünk, és csinosítgattuk. mellesleg : kibaszott szexuális az összes csajszi benne, és a történet is magával ragadó
a kedvenc idézetem belőle : "Ki választja meg a lépéseinket tánc közben? Ki vezet minket őrült ostorokkal, és koronáz meg győzelemmel, ha túléljük a lehetetlent? Ki Ő, aki mindezt megcsinálja? Ki tiszteli szeretteink, az élettel amit élünk? Ki küld ránk szörnyeket és énekli, hogy sosem halunk meg? Ki tanít meg, hogy mi a valódi és, hogy miképp nevessünk a hazugságokon? Ki dönti el, miért élünk és halunk meg a védekezésben? Ki láncol le minket? És ki őrzi szabadságunk kulcsát? Te vagy az! Meg van minden fegyvered, amire szükséged van! Most pedig harcolj!"

~ Sweeney Todd



pár vágás, és kész a borotválkozás, vagy az új hulla. a történet egy férfiról aki minden áron bosszút akar állni, és nem rest pár tucat nyakat elvágni a céljaiért. hatalmas film, hatalmas alakítás, hatalmas zenék! nézni kötelező!
a kedvenc idézetem belőle : "- Tehát megszökünk és minden álmunk valóra válik? 
- Remélem. 
- Sose álmodom szépet, csakis lidérceset."

~ A bárányok hallgatnak és Hannibal



alapművek egy olyan vérfetisiszta, goth, sátánista állatnak, mint amilyen és vagyok. nézzétek meg.

a kedvenc idézeteim belőle :

  • Clarice Starling: A texasi gyilkossági csoportnál mondták róla viccből, hogy "csak akkor bika, hogyha nyúzhat."
  • Dr. Hannibal Lecter: Mit gondol róla? Miért nyúzza meg az áldozatait? Starling nyomozó, villantsa meg az elméjét!
  • Clarice Starling: Ez dobja fel. A legtöbb sorozatgyilkos megtart valamit az áldozataiból.
  • Dr. Hannibal Lecter: Csak én nem.
  • Clarice Starling: Persze. Mert maga megette.
  • Dr. Hannibal Lecter: Kérem azt a kérdőívet.

  • Dr. Hannibal Lecter: Hogy óhajtja? Belekkel kinn vagy belekkel benn? Júdás módra? Már megint tétovázik? Akkor döntök ön helyett, ha megengedi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése