2013. június 22., szombat

így teltek a napjaim ~ Letti

az utóbbi napok eseménydúsan teltek. múlthéten évzáróm volt, elég jó lett a bizim, 3db kettes, 2db hármas, 8db négyes, és 1db ötös :) és bent voltunk könyvtárat pakolni két haverkával, itt voltak bátyámék, az unokaöcsém, Beni egy tündér, már szaladgál, és fogat is mos, azt az egy szem pici fogát *-* gagyog, nevet, stb... imádjuk :)

kaptunk Pálmácskától gumicukorszemet, de nem ettem ám meg :3

hatalmas munka :'D mögöttem Bencus, előttem Pálma :D




szombat este jött, és ma délelőtt ment... és hiányzik. mocskosmód hiányzik. nála van egy darab belőlem, ott vagyunk egymásban...szeretem a közös pillanatainkat. szeretem a hosszas ölelkezéseket, amikor megékezik, és a forró, lassú csókcsatákat. mikor megfogja a kezem. mikor puszit nyom az arcomra. mikor rámmosolyog. mikor hátulról öleli a derekam. mikor a nyakamba szuszog. mikor csak néz rám, hosszú percekig, és a pillantása nem ereszti az enyémet. szeretem mikor megérint. szeretem átölelni, hozzábújni, megcsókolni, megharapni, mindent. nincs olyan porcikája amit ne szeretnék.

tippeljetek milyen testrész ez :D
szépen írok? *-*


szeretem mikor komolyan beszélgetünk, mikor gyagyáskodunk, és mikor némán öleljük egymást, vagy ülünk az erkélyen és cigizünk. szeretem összefirkálni, összenyálazni (IGENBAZDMEG, JÓL OLVASTAD XDD) mikor össze vissza mászkálunk. mikor kibaszom a csöcsöm billiárdozásnál, hogy ne tudjon koncentrálni, és mikor ülünk a Tropicariumban, és meghatottan nézzük a cápákat.
valamelyik nap billiárdozni voltunk egy isminkkel, akinek tökéletes lett a fizika szóbelije, és istentelenül leitattak :'D másfél feles és két sör után már jól voltam, bemásztam az asztal alá röhögni, a terítőt amivel le volt takarva az asztal a fejemre húztam, és mászkáltam, többször találtam el a posztót mint a golyókat, mikor kimentünk a kocsmából kifeküdtem az aszfaltra, nem bírtam egy ép mondatot összehozni, fejbekúrtam magam a dákóval és stb mici dolgok :D az este szlogene a "nem látok egyenesen" volt amit öt percenként elmondtam, szarrácsíptek a szúnyogok, megbámult egy rendőr, és többre hirtelen nem emlékszem
én csak egy kis hal szeretnék lenni, egy akváriumban szeretnék élni, ahol Ricsivel együtt úszkálhatnék.
el lennék varázsolva benne, hogy milyen tökéletesen kerek az én kis világom, és soha többé nem akarnám eldobni ezt az életet...
... az életet, amit Ő mentett meg.

mai kép...


ma voltam a múzeumok éjszakáján, igaz, 4 lehetséges múzeumból csak egyben voltunk bent, a természettudományit, és a mesemúzeumot inkább kihúztam, a sziklakórház előtt kilométeres sor állt, szóval maradt a hadtörténeti, azt hittem kinyírok egy hatvan és a halál közt lebegő nénit, de inkább gyorsan elsprinteltem a helyszínről még mielőtt kárt tettem volna a pacemakerében. Ricsi megkért hogyha lehet pózolni német rohamsisakban (amin az a két "villám" van, tudjátok) akkor pózoljak benne. pózolni nem lehetett, viszont lefényképeztem egy bábut, amin az volt, félhomály volt a teremben, úgyhogy vakuval csináltam képet. leugatott a nő, idézem "hölgyem, legyen szíves vaku nélkül fényképezni, ha járt már múzeumban akkor tudhatná..."

emiatt ugattak le :D


mindezt olyan hangnemben mintha egy szardarabhoz beszélt volna. elsősorban, akárhány múzeumban vagy kiállításon jártam már ott vagy lehetett vakuval fotózni, vagy sehogysem lehetett, és sehol sem volt kiírva hogy vaku nélkül fényképezz te tőgyarcú.

"vízbe vizelni tilos" ÁÁÁÁ


én elhiszem hogy ez a néni megette már a kenyere javát, hogy többet tud a világról mint én, és elhiszem hogy jó nyugdíjkiegészítés neki az hogy napi x órát ül egy légkondis teremben és ugat, mert nincs kivel beszélgetnie, de akárhogy nézem ügyfélkapcsolati munkát végez, és abban nem megengedett az ilyen hozzáállás. magamban elküldtem a faszba jónéhányszor, és inkább rászóltam faterra hogy húzzunk a búsba mert megütöm :'D az volt a szép az egészben hogy abban a kibaszott teremben, és máshol is mindenki (!!!) vakuval fotózott, és én voltam az egyetlen akinek be kell ugatni :'D pedig semmi kirívó nem volt rajtam, fekete balerinacipő, egy csipkemintás ruha, fekete boleró, vörös ajkak, szépségpötty, és egyszerű fekete smink, kiengedett haj... (Y)



gratulálok, ráadásul fizettem azért hogy ott lehessek, méginkább nem értem.
amúgy élveztem, mert nagyon fain volt, ajánlom mindenkinek, és ha fényképeztek akkor VAKU NÉLKÜL FÉNYKÉPEZZETEK DRÁGÁIM! :D

szóval ez van most... nagyon fáradt vagyok
jóéjt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése