2015. május 29., péntek

sálilálilá ~ Letti

rájöttem, hogy nagyon sokat panaszkodok az olvasóközönségnek, (meg szidok mindenkit, és az érzelmeim elfojtásáról szól az összes bejegyzésem) úgyhogy most pozitív dolgokat fogok leírni, amik velem történnek :D

kezdjük mondjuk a magánéletemmel :D boldog párkapcsolatban élek több mint két éve, épp most tartunk felfelé egy hullámvölgyből, nagyon nehéz időszakon mentünk most keresztül, de még mindig tudjuk azt, hogy a legfontosabb, hogy szeretjük egymást, és mindenben számíthatunk a másikra :3
aztán a többi... önálló keresetem van (mondjuk suli mellett nagyon fárasztó volt, túl sokat tanulni sem tudtam, de valószínűleg mindenből megvan a kettesem, a matektól féltem a leginkább, de ahogy számolgattam abból lehet még hármas is lett :D a magyarom is szerintem minimum hármas, ha nem négyes, de ha nem négyes akkor szóbelin majd javítok... a töri meg mocskos könnyű volt, reggel ültem a kávém fölött, és csak azon gondolkodtam, hogy legyen benne Mátyás király, és legyen benne első világháború... ÉS VOLT! :D)
szóval önálló keresetem van, büszke vagyok magamra, hogy én, aki soha egy villát nem tett arrébb, seprűt nem vett a kezébe csinálom, és meg vannak velem elégedve (remélem, panasz még nem igen volt rám, vagy ha igen arról nem hallottam)
és az önálló keresetből fakadóan saját magamnak finanszíroztam az új szemüvegemet, a szalagavatós ruhámat, meg konkrétan mindent a szalagavatóval kapcsolatban, a ballagásomat, és meghívtam magamat egy egy hetes Walesi kirándulásra, aminek a végén beugrunk Londonba is *-* teljesen be vagyok zsongva, mivel Bécsnél messzebb még nem mentem. gyönyörű helyeket fogunk megnézni, csomó középkori várat, nagyon izgulok *-*
ha néha levertnek érzem magam ide menekülök, kiírom magamból ami fáj, a karakterek által ördögűzést hajtok végre magamon, és elfelejtem megírni, hogy jó dolgok is történnek velem :D
pozitív irányba változtam a régi énemhez képest, felnőttem, azthiszem...
bár szerintem én még mindig 5-6 éves vagyok belül, csak megtanultam mások előtt viselkedni :DD
és ma ültettem egy avokádót, amit Gusztávnak neveztem el :D remélem életre kel, és FrankAvokádó lesz belőle (ezt most írta Ricsi, én meg nem értettem hogy mi van XDDD)

szóval minden rendben van, és boldog vagyok, csak ezt néha elfelejtem közölni Veletek...
és tudok mosolyogni is, csak ezt is néha elfelejtem, ne meg tudom villantani a kis csúnya görbe fogaimat, amit most pofoz helyre a fogdoki, akinél 5 éve nem tettem tiszteletemet :"D (kilencedikén húzásra megyek, mert kiderült, hogy van +1 fogam, tehát összesen 33, mert a bölcsességfogaim már 16 éves korom óta megvannak, akkor jött ki az utolsó :) ami a vicces, hogy a bal lábamon a gyűrűsujjnak megfelelő lábujjam egy 0,5-1 centivel rövidebb mint a többi, mert előrébb nőtt, és valahol a fejlődésben lemaradt, szóval ami lábujjból hiányzik, az fogban stimmel :D )
szeretlek titeket nagyon, és köszönöm hogy vagytok <3



látjátok? megy ez mint az ágybaszarás :DDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése