2015. május 15., péntek

L'appel Duvide ~ Letti

igazából a bejegyzés címének semmi köze ahhoz, ami most jön ( tükörfordításban : az üresség hívása )
kicsit ironikus lenne most azzal kezdeni, hogy "a mai fiatalok" hiszen én sem vagyok egy vénség (nemafasztnem) de akkor is
a mai fiatalok... nos őszintén hányok tőlük. esküszöm, nem tudok úgy végigmenni az utcán, hogy ne küldjem el magamban az összeset a bús picsába.
a héten nálam aludt egy kedves barátnőm (a régiek emlékezhetnek rá, Lívia) és másnap reggel elkísértem suliba, mert arra volt dolgom (na jó, nem arra volt dolgom, mert ő Dunaharasztiig ment, én meg be Moszkva  Széll Kálmán térre) és amíg Liv kómásan bámult ki az ablakon nekem volt szerencsém végighallgatni két kislány (szerintem általános sulisok, de max. 9.-10. osztályosok) párbeszédét arról, hogy jujj ki szívta ki a nyakad, meg jujj megyek igazolásért, kitalálok valami kamubetegséget, és otthon maradok.
mi az isten történik? nyakkiszívás bazdmeg! 14-15-16 évesen. nekem is szívták már ki a nyakam, nem akarok itt szűz máriát játszani, de azután a mondat után, hogy "kitalálok valami kamubetegséget mert igazolás kell" azután nekem egy egész cseppet sok volt. arra van eszed bazdmeg, hogy szívd lilára a nyakam te csődör, de arra nincs hogy bejárt abba a tetves iskolába, mikor a jövődet építed? nem mertem azt írni, hogy tanulj, mert az fő bűn az ilyen csitribancoknál, mert anya apa úgy is teletömik a kis farzsebemet pénzzel, és ki a faszomat érdekli az iskola mikor elmehetek helyette shoppingolgatni. a lány fejéből pedig arra az ítélethozatalra jutottam, hogy ha ez (mert ez nem ő, hanem EZ) leül. neadjisten leül bazdmeg, akkor is fordítva fogja meg a könyvet, és két perc után becsukja mert "jajj bazdmeg ez kínaiul van ezt hogy olvassam el?"
a kiscsaj a barátnője "ki szívta ki a nyakad?" kérdésére azt válaszolta (és ezt most olvassátok nyávogó hangnemben) JAHJJJ SENKÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!! senki bazdmeg? legalább vállalná be :'D de biztos csak megcsúszott porszívózás közben, és a cső véletlen a nyakára tapadt, és bár ő hősiesen küzdött csak nehezen tudta levakarni magától az ádáz támadó porszívót. ENGEM MEG ÖRÖKBE FOGADOTT BRANGELINA! ezek nemhogy porszívót bazdmeg, de tollat se fogtak a kezükbe, legalábbis nem annyit mint faszt.
és most lehet jönni azzal, hogy általánosítok, meg hogy van aki normális, persze, miért ne lenne? de az a szomorú, hogy az esetek 90%-a ilyen.
azon már csak sírva tudok röhögni, hogy ilyen kislányok nagy pocakkal, vagy babakocsival mászkálnak az utcán (és igen, lehet hogy megerőszakolták, de könyörgöm. mégis mennyi esély van rá?) és ez nem a szexuális felvilágosítás hiánya miatt van (hanem azért mert a lányok a középkorban érzik magukat, ott ez volt a természetes) hanem azért, mert felelőtlenek a szüleik, vagy ha nem akkor ezek a miniribancok meg beleszarnak abba amit mondanak. és ez is a szülők hibája, mert nem kapnak erős neveltetést.
én azt kaptam, attól függetlenül megcsináltam a magam baromságait, de nem pottyantok világra egy babát bazdmeg a semmibe, teljesen kilátástalan körülmények közé, akkor mikor még én is gyerek vagyok, és nem tudok önálló érett döntéseket hozni. Unfield csinált erről egy videót (hogy egy ismerősi körébe tartozó 14 éves kislány bekapta a legyet), és a videó alatti kommentekben olvastam egy olyat (egy 19 éves csaj írta) hogy ő (Unfield) miért foglalkozik mások életével, és ha akarja akkor csinálja a kislány, nincs ezzel semmi gond. hát persze, nincs azzal semmi gond, hogy a lányod 13 évesen már kúr, és elfelejti a te 26. szülinapodat. (számolgassatok csak picit) nincs azzal semmi gond, hogy ilyenek megtörténnek. szüljön csak minden kislány, adjunk az általános iskolások kezébe alkoholt, az ovisokéba meg cigit, és minden csudi csudi jó lesz.
TÉNYLEG BAZDMEG, TÉNYLEG ITT TARTUNK?
még akkor sincs értelme ennek az egész gyerekszülés dolognak, mikor frissen kiestél a középiskolából (ilyenek is megtörténnek, az ismerősi körömben nem egy, nem két emberrel volt ez) ott van az érettségi a kezedben, de ó jajj a baba meg már a pocakban. megszülöd anyádéknak, mert nem élted még ki magad és ott hagyod a gyereket amíg te elmész ide oda amoda, mert te még fiatal vagy, neked szórakozás kell, de ebbe nem gondoltál bele, mikor szétraktad a lábad. biztos anyagi körülmény? nincs. mert általában nincs. akkor picivel jobb a helyzet, mikor módosabb családba születsz, és úgy vagy egy felelőtlen kis kurva, de általában akkor sincs meg az az anyagi háttér, amivel bele lehet, és bele illik vágni a gyerek projektbe. mert pelenka, ruhák, játék, babakocsi, babaágy, babakád, cumi, cumisüveg, tápszer, törlőkendő, krémek, babaolaj, ez mind mind pénzt, ráadásul nem kevés. biztos társ? nincs. mert általában csak úgy hopp, bebaszok, megkúr valaki, és utána meg sírok, mert nem jön meg. érettség a gyerekneveléshez? nincs bazdmeg, érdekes, ez sincs, mert magadat nem tudnád ellátni egy hétig se, nemhogy egy gyereket ki tudja meddig? és akkor mi van, ha betegen születik meg? akkor meg mit csinálsz? intézet? ezaz! bazd be a húsod és véred oda, ahonnan soha az életben nem viszi haza senki, nem lesz senkije egész életében, mert mint a háziállat vásárlásnál itt is csak a legcukibbak kellenek, a defektesek nem. (és most elnézést ha a defektes szóval megsértettem valakit) egy beteg gyerek napi 24 órás elfoglaltság, ott nincs 15 perces facebook szünet, de még néha 2 perces pisiszünet sem!
de tegyük fel, minden rendben van, középiskola vége, te gyereket szülsz, a gyerek megnő, ovis kor, és utána? hogy tartod el magatokat? van egy érettségid(már ha van!), amivel kitörölheted a segged (de még azt sem, mert keményfedeles) nincs munkatapasztalatod, nincs szakmád, diplomád, állsz mint fasz a lagziban egyedül, egy gyerekkel a karodon, ami a munkahelyek 60%-ánál kizáró ok a felvételnél. tehát elbasztad az életed 5 perc élvezetért, ami nem is a tiéd volt, mert (köztudott hogy a nők töredékének van csak orgazmusa szex közben) egy kan csatakiáltása fontosabb volt, mint az életed.
de! anyuci apuci pici hejcegnői mindent megtehetnek. mindent :)
és akkor a téma kellemesebbik fele. a tetoválás! igen-igen, Liza írt már róla, az ő tapasztalatairól, ésígytovább orrvérzésig, de most én jövök! :)
tegnap mentem a fogorvoshoz (HAHA! TÉMA KELLEMESEBBIK FELE, MI?) és természetesen mint minden proletár akinek nem cipelik a fényesre nyalt seggét buszoztam. ami természetesen késett, füles meg nem volt nálam, így jobb híján szintén két kislány párbeszédét hallgattam a tetoválásokról. rájuk se néztem, mert féltem hogy ordítva fogom kiröhögni őket, de amilyen eszmecserét folytattak hát én dobtam egy hátast.
"hát én egy álomfogó tetkócskára gondoltam a combomra, vagy egy pitypangra amikor még ilyen fújkálós állapotban van, és madarak szállnak ki belőle, vagy ugyanezt csak madártollal, az olyan kis cuki lenne"
mire megszólal a másik kislány (hála istennek ezért a csöpp értelemért ami megnyilvánult a szavaiból) "aaaha, az szupcsi, és ezek mit jelentenek?" mire a másik "ja hát az kit érdekel? nekem ez tetszik és kész mindenki bekaphatja"
az álomfogót (amennyire én tudom) az ágyad fölé kell tenni, és elkapja a rossz álmokat. ehhez képest a kiscsaj (mondjuk nem járt messze tőle) azt bizonygatta hogy az szerencsét hoz, mert úgy is olyan balszerencsés. igen, ő is meg az anyja is aki a világra szarta.
tetoválásnak csak úgy van értelme, ha számodra jelent is valamit az a dolog amit magadra varratsz, és nem csak úgy van, mert az szupcsikircsi és menő. nekem mondjuk nincs (még) de feltétlen utána fogok nézni a cucc jelentésének mielőtt megcsináltatom. feltétlen olyan helyet fogok választani amit az ismerőseim ajánlanak, mert utána a javítgatás ha elcseszik az nem kis pénz és fájdalom (mondjuk magában egy tetoválás sem olcsó)
pl. rajtam biztos hogy lesz egy panda. miért? imádom a pandákat megveszek értük, mert fekete-fehér-ázsiai és mégis mindenki imádja. pusztán csak ezért
aztán elefántok. töménytelen mennyiségű elefánt lesz rajtam. amennyire én tudom az erőt és a hűséget szimbolizálja, gyönyörűnek tartom őket, és lenyűgöznek.
szerintem sokkal érthetőbb magyarázat ez, mint hogy "mert nekem ez tetszik és kész"
abban semmi értelmet nem látok, hogy az alkarodra varratod hogy "pina", mert láttam már ilyet is, vagy hogy a karodon az szerepel, hogy
Anna
Szilvi
Mari

Zsuzsa
Csilla
(de ez lányoknál is ugyanolyan ciki)

összegzésül
gyermekeim az úrban! kúrjatok és tetováltassatok felelősséggel, és gondoljátok át mindig kétszer, hogy megéri-e.
címértelmezés utólag : az üresen kongó fejek hívtak hogy papírra (monitorra) vessem a kiakadásomat
további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. szerintem valamilyen szinten igazad van, de most tök őszintén kérdezem, hogy miért utálsz ennyire mindent? miért van benned ennyi elfojtott düh és utálat?

    VálaszTörlés
  2. ha igazat adsz nekem, akkor utána miért vonsz kérdőre?
    én nem utálok ennyire mindent, (annyira sem) csak vannak dolgok amik kiakasztanak. számodra nem létezik semmi, ami kiveri a biztosítékot? :D
    erről én inkább egy kávé mellett beszélgetnék, és nem egy névtelen akárkinek válaszolnék. szerintem illő, hogy ha én a nevemet és az arcomat adtam a bloghoz akkor legalább valami nevet biggyeszthetnél oda, a képhez nem ragaszkodom :D
    nem fojtom el a dühömet, honnan jött ez neked? :D ha elfojtanám, akkor nem írnék ide kiakadós bejegyzéseket. utálni pedig csak azt utálom aki rászolgált. meg a pacalt. :)
    megtennéd hogy legközelebb névvel írsz? köszi. elég frusztráló neked így írni.

    VálaszTörlés
  3. Természetesen van olyan, ami kiveri a biztosítékot.
    De szerintem nagyon durván kezeled azokat, akik hoztak egy hibás döntést életükben és emiatt utána nyilván szenvednek. Ha megérdemlik a következményt, akkor tök jó, megkapták a nehéz életet, örülhetsz. De nem látom értelmét annak, hogy te még rátegyél egy lapáttal.

    És baromi idegesítő, hogy folyamatosan leszólod azokat, akiknek van pénzük. Mert mi van akkor, ha valakinek futja arra, hogy minden szezonban lecserélje a gardróbját? Mit fáj az neked? Ettől nem lesz valaki kevesebb, és nem ettől válik az ember olyanná, hogy nem tanul és fűvel-fával kefél. Sőt, azok között, akikkel nekem van szorosabb kapcsolatom, a "szegényebb" lányok, fiúk tojnak a tanulásra, mert "á, nekem már kurvamindegy"

    Szóval én megértem, hogy kiverik neked a biztosítékot, csak a tököm ki van már az általánosításoktól.

    VálaszTörlés
  4. kedves Anna! :) (így sokkal jobban érzem magam hogy névvel próbálsz kioktatni)
    régebben is írtuk (lehet hogy te akkor még nem voltál olvasó, de úgy látom mostanában elég aktívan figyeled a tevékenységünket, ha ennyire jártas vagy abban, hogy én kit, hogy milyen okkal, és milyen durvasági fokozatban oktatok ki) szóval régebben is írtuk hogy ez az a blog, ahol nincsenek tabuk, ahol őszintén írunk véleményt akár tetszik ez az olvasóknak, akár nem. ez a post nem arról szólt, hogy én mennyire örülök annak, hogy ők szenvednek mert elcseszték, hanem arról, hogy kiakadok ettől, és csillámpónikat kezdek hányni.
    szerinted hányan olvassák ezt akik hasonló cipőben járnak? (most ideszúrhatnám, hogy hányan tudnak olvasni, és hányan hajlandóak olvasni közülük, de inkább csak zárójelben jegyzem meg, nehogy megsértselek téged és őket) vagy esetleg te is gyereket szültél fiatalon, hogy ennyire az elevenedbe vájtam?
    lehet hogy baromi idegesítő, de drága Anna, akkor nem kell elolvasni, senki sem kötelez, és senki sem kér erre. önszántadból döntesz így, ezáltal magadnak okozol kellemetlen érzéseket az én szavaim által. nekem aztán nem fáj, fuck yeah, csinálja. de úgy látszik ennek a lényegét sem értetted, pedig nem egy postban kitértem már rá. nincs azzal gond, ha valakinek van pénze, azzal van gond ha kérkedik és felvág vele, és én ezeket az embereket szidom (fú basszus neked tényleg nagy baj lehet a szövegértéseddel...)
    elég ciki ha neked ilyenek a szoros kapcsolataid, valószínűleg miattuk van olyan véleményen...
    köszönöm a megértést, igazából nem tud meghatni, mert én nem azt várom el hogy egyetértsenek velem, csak hogy visszhangot verjek a fejekben, hogy HELLÓ!
    az általánosításról pedig írtam, lehet hogy nem olvastad rendesen végig, de akkor bemásolom ide : "és most lehet jönni azzal, hogy általánosítok, meg hogy van aki normális, persze, miért ne lenne? de az a szomorú, hogy az esetek 90%-a ilyen."
    ki lehet keresni benne van módosítás nélkül :)

    VálaszTörlés
  5. DE. Anna drága elérted azt, hogy vérszemet kapjak, és visszaolvastam az összes bejegyzésemet, (átfutottam, csak hogy ne hazudjak nagyot) és kettő azaz KETTŐ olyan bejegyzést találtam amiben a tinipicsákat oltom, az egyik az "újabb elmélkedős bejegyzés a'la Letti" amiben azt írom, hogy
    "vannak napok, amikor azt érzem, hogy nem tartozom ehhez a világhoz. mintha egy másik korból szabadultam volna erre a világra, ahol még nem az volt a fontos hogy hány csávóval kúratod meg magad egy hétvége alatt, nem az hogy mennyire részeg tudsz lenni, sem az, hogy arcba köpöd a tanárod, mert a másnaposság miatti nem tanulás egyest eredményezett. vannak olyan napjaim, amikor legszívesebben a sulis ismerősök arcába ordítanám, hogy mi a faszt képzelsz magadról, és persze vannak olyan napok is, amikor inkább egyedül ücsörgészek, és dubstepet hallgatok, és közben azon gondolkodom, hogy mit is kúrtam el, hogy ennyire kilógok a sorból... mert kilógok. mert én nem arra vagyok büszke, hogy hányan mentek rajtam keresztül egy szombat esti buli leforgása alatt, mekkorát élveztem egy néger 30 centis faszán, ami már a beleim közt kalandozott, nem arra hogy minden második nap a zarában vásárolgatok 15-20 ezres ruhákat, amik amúgy undorítóak, de divatosak. nem. én arra vagyok büszke, ha megdicsérnek, példának okáért egy jól sikerült kiselőadás miatt, az esik jól ha anya magához ölel. -és nem ribancozom le és baszom az orrára az ajtót mert nem akar engedni bulizni- ne úgy fogjátok most fel ezt a monológot, hogy én vagyok az erkölcs minthaképe, mert nem a vagyok. én is ugyanúgy szoktam bulizni mint mások, cigizek, néha iszok, DE NEM SZOPOM LE AZ ELSŐ SZEMBEJÖVŐ HUMANOIDOT EGY VODKANARANCSÉRT! és ez az ami kiakaszt. nagyon-nagyon kiakaszt. ez a sok kis kurva akik azt hiszik, hogy az övék a világ, és telenyugtatózzák magukat, mert az anyjuk nem akarja nekik megvenni a 17. pár fehér converse tornacipőt (ÉS EZT EGY VOLT OSZTÁLYTÁRSAM MEGCSINÁLTA HÁROM ÉVVEL EZELŐTT, NYOLCADIKBAN, ÉS SÍRTAM MIKOR MEGHALLOTTAM HOGY TÚLÉLTE, ÉS A FÉL SULI ÉRTE AGGÓDOTT)
    na jó, ennyit a mai ribancokról. SHOT THEM ALL!"
    a másik az elgondolkodtató című bejegyzésem, amiben azt írom, hogy
    "nyávogunk, hisztizünk a dolgokért, amik nem lehetnek a miénk, és mindenki jobb életről álmodik, ki akar szakadni a jelenlegi környezetéből. én már nem. nem akarok sem jobb, sem szebb helyen lakni, nem akarok havi 200.000 forint zsebpénzt, iPhonekát, iPadkét, iPodkát, Chanel parfümöt, Louis Vuitton tasit, minden hétvégén Bedecskébe járni... néha azt hisszük, hogy akik így viselkednek (lányokra gondolok) azok boldogok, jól élnek, mindenük megvan. pedig nincs. ezek a fajta csajok, akik bárkit lecidáznak ez vodkanariért, ezek, akik a seggükbe szorult tangával tekeregnek és vonaglanak, akiknek a póthajuk többe került mint amennyi a faterjuk fizetése, akik minden héten más pasival lógnak, 17cm hosszú műkörmük, műszempillájuk, műmellük, egy egész kibaszott műanyag burkuk, amiben csak ők léteznek és a játékszereik... szerintem ez csak egy figyelemfelkeltés, egyfajta segélykiáltás, amit talán senki sem hall meg, mert a külső eltakarja a sok problémát. náluk semmi sincs rendben otthon. nem érdeklik a szüleiket, azt hiszik ha mindent megadnak a gyereküknek akkor el van intézve minden. nincs.

    szeretek úgy élni ahogy most. kevés pénzből, csonka családban, boldogan.
    nem számít hogy nem a legmenőbb ruhákban járok, sem az hogy nincs 200.000es telefonom, és az sem hogy apuci nem vesz nekem audit. sokkal jobban élvezem így az életet."

    + ez a bejegyzés. ÁLTALÁNOSÍTOK? HÁROM DARAB BEJEGYZÉSBEN EMLÍTETTEM MEG A PÉNZT, DE FOLYAMATOSAN LESZÓLOM A PÉNZESEKET. SZERINTEM IS ÍGY VAN, MEG IS TAPSOLLAK MAJD HA LESZ IDŐM :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Letti.
    Nyilvánvalóan nekem vannak gondjaim a szövegértéssel (mert az ugye fel sem merülhet, hogy te nem fogalmazol egyértelműen), de én egyszerűen így értelmeztem a szövegedet és kész. És mivel itt ez az "Írj megjegyzést" rovat, gondoltam, na jó, miért ne? Hátha meg tudok így valami többet erről a lányról, aki tele van keserűséggel és utálattal. De ha nem, akkor nem. Nem muszáj válaszolni, vagy egyetérteni, erre senki nem kért Téged..

    Mellesleg (ezt is biztos félreértettem ugyan) szerintem az, hogy valakinek van fehér converse cipője és mellé zarás bőrnaciban jár, nem lesz egyenértékű a felvágással.

    VálaszTörlés
  7. Anna, csak annyit szeretnek mondani, hogy ne itelkezz elore, ne legy rosszindulatu, probalj olvasni a sorok mogott, hisz Letti (latszik hogy nem ismered) csak a sajat velemenyet nyilvanyitja ki, ami egy teljesen szubjektiv dolog, nincs sok ertelme belekotni, vagy elfogadod, vagy nem. Es a felvagast szerintem nem erre ertette, talalkoztam mar en is olyan emberrel, aki tenyleg kerkedett vele hogy mennyi penzuk van, mennyi oroksege lesz, es elkezdett hisztizni azert mert nem kapott meg egy 120 ezer forintos fenykepezogepet, mikozben korbe korbe nyaljak a segget. Es hat mit ne mondjak, szerintem kettotok kozul benned van tobb elfojzott duh; hallottal mar arrol, hogy mindenki magabol indul ki?

    VálaszTörlés
  8. Nem ítélkezem, hanem véleményezek.
    És szerintem meglehet a véleményem mindenkiről, akiről akarom.
    Hallottam arról, hogy mindenki magából indul ki; tudod ezt az elvet esetleg Lettire is alkalmazni? Mert úgy érzem, hogy aki ennyi mindent kritizál másokon, az leginkább önmagát ítéli el.

    VálaszTörlés
  9. szerintem mocskosmód egyértelmű volt amit írtam (érdekes, nem egy embernek sikerült úgy értelmezni, ahogy én értettem, teljesen különböző életkorú, értékrendű és felfogású embernek) de ha számodra nem így jött le az nem az én hibám :) ha többet szeretnél tudni rólam, akkor jelölj be Facebookon, nem tilos, és írj rám, hogy helló :)
    szóval tele vagyok keserűséggel, és utálattal. nos ez honnan jött? :D
    keserű maximum akkor vagyok, ha ilyen felszínes okoskodó emberek fejfájást okoznak nekem (és büszke lehetsz, mert miattad fáj a fejem délután hat óta, fájdalmat okoztál annak, aki még rátesz egy lapáttal a szerencsétlenek szenvedésére)
    nem muszáj válaszolni? nehogy már te szabd meg a saját blogunkon hogy én válaszoljak vagy se!
    említett itt valaki bőrnadrágot? a fehér Converse is csak azért lett bemásolva egy ezer éves postomból, hogy az én igazamat bizonyítsam, és igen, gond van a szövegértéseddel, ha ez sem esett le, de akkor leírom mégegyszer, hogy neked is világos legyen : NEM az a ciki, hogy valaki "zarás bőrnaciban és fehér Converseben jár" HANEM HA FELVÁG AZZAL, HOGY TÖMIK A ZSEBÉT, ÉS SEMMIÉRT NEM KELLETT MÉG MEGKÜZDENIE EBBEN A ROHADT ÉLETBEN! VILÁGOS?
    te is ilyen lány vagy, hogy ennyire fáj amit írok, és még mindig képes vagy fröcsögni a hülyeséged?
    legyen meg a véleményed, mindenkinek van, de tudod az olyan mint a segglyuk, senki sem kíváncsi a másikéra.
    és csak így a margóra : én is egy ilyen elkényeztetett kis szar vagyok, bizony ám, most szültem a vécében, de már suhanok is tovább mert bebaszcsi van ^^
    ja, nem, kurvára nem így van. de te biztos jobban tudod :3
    és de, ítélkezel. méghozzá nem is keveset. egyből a torkomnak ugrottál, hogy mekkora szar ember vagyok. kibaszott érdekes, hogy ezt csak te látod így. felettébb érdekes.

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. NEM ugrottam a torkodnak, te vetted a kérdésemet támadásnak.
    De szerintem éppen eleget "beszélgettünk" ahhoz, hogy eleget megtudjak rólad a véleményem megalkotásához, úgyhogy azt hiszem el is vonulok és nem szennyezem tovább a blogodat a hülyeségeimmel. Hiszen anélkül tökéletes, és a lázadó éned kiélheti magát.

    Jó éjszakát!

    VálaszTörlés
  12. Hát ha te ezt beszélgetésnek tudod nevezni... Szerintem vita volt, de ó jaj az a fránya szövegértés. Ebből a pár kommentből remélem részletes elemzést írtál a keserű kis életemről :) isten áldjon. Túl tökéletes de igazából utálom mint minden mást :( további kellemeset, én folytatom a kesergést a gyűlölettel teli életem miatt :)

    VálaszTörlés
  13. Hát Kedves Anna!
    Szerintem az elhangzottak alapján már rájöttél te is, hogy Letti mindent csinál a dühével, csak elfojtani nem fogja. :D

    VálaszTörlés
  14. Igazából tényleg elfojtom mert egy keserű szar ember vagyok aki mindenkit utál és állandóan oltja a pénzeseket és folyton általánosít.... Most szégyellem magam de inkább ezt is elfojtom...

    VálaszTörlés