2013. január 30., szerda

loliták szabadságon ~

igen-igen, a cím  a bejegyzés címe tényleg a tartalmát mutatja, ugyan is péntektől vasárnapig Zamárdiban voltunk, a Hotel Wellamarin nevű négycsillagos szállóban, egy Superior lakosztályban (66K per éjszaka) Liza nővérével, öcsikéjével, és nevelőanyjával együtt :)
csodás egy hotel volt, kiérdemelte azt a négy csillagot :) külön kártyával nyitható szobák és folyosóajtók, fényben úszó szobák és folyosók, elit, kimondhatatlan nevű kaják, fitness terem, belső medencék, szaunák ameddig a szem ellát, bár, bowling, egy csettintésre ugró pincérek, szóval minden ami szem szájnak ingere :'D az első fél óra izgatott fotózgatással, ágyösszeugrálással, ruhák szétdobálásával, és persze fangirl sikolyokkal telt, utána ebéd, medencézés, szaunázás, a többi vendég totális halálra idegesítése, és persze az "eljátszuk azt, hogy mi vagyunk apuci pici hercegnői" agyfasszal telt (totális rocker és gót szerkóban) mire visszaértünk a medencézésből nem volt kedvem megszárítani a hajam, ezért a sálamat csavartam a fejemre, mire Liz nővére, Kriszti, elnevezett TBC-s arab szamár aliennek XDD állítólag úgy nevetek :'D csomót beszélgettünk, a német viván szörnyülködtünk, és persze röhögtünk :'D a vacsi svédasztalos volt, és isteni finom, pusziltatom a főszakácsot. Liza kisöccse egy cukorbogyó, annyira manóarca van a gyereknek, hogy hihetetlen, ti is besírnátok rajta :'D
pezsgőztünk, pancsoltunk, este széttéptünk egy bibliát és lepisiltük XDDD olyan habfürdőt csináltunk amire ráment az összes tusfürdő :'D a kádban masszíroztuk egymás lábát, én véletlen elengedtem Lizáét, mire visított egyet, hogy "megszúrta a bimbid a talpam" XDD aztán jött egy "jaj a lábujjad" visítás, amit nem részletezek inkább :D hajnalig beszélgettünk, és meséltem Lizának a középkori kínzási szokásokról, az inkvizícióról, és egy női pápáról, akinek a vatikán mai napig tagadja a létezését :'DD vitszes
a szombat is mozgalmasra sikeredett, boltban jártunk, pinna colladat vettünk meg cigit, sétáltunk egyet a befagyott balcsi parton, rámásztunk a jégre (halálfélelmem volt) aztán jégtörőset játszottunk, Liza akkorát borult mint még soha senki, de szerencsére semmi baja nem lett :) aztán megint egy kiadós medencézés, napközben felfigyeltünk arra, hogy két vén fasz minket stíröl, úgyhogy picit lezbiztünk előttük, tekeregtünk egy rúdon illegtünk-billegtünk nekik, aztán mikor odaért az asszonykájuk ránk sem mertek nézni XDD az infra szaunában volt egy falrész, amin sókövek voltak tégla alakban, azt nyalogattam egész végig, meg nekidörgölőztünk, és becézgettem, hogy drágám, édesem, és egyéb szépségek mint pl. te gaz csábító, végignyalom kockás testedet, stb XDDD a mentholos-gőzösben pedig ült egy vén faszi, akit ki akartunk üldözni onnan, Liz kitalálta hogy beszéljünk a hányásról, és bevállt XDD a "hánytál már tarhonyát" és a "ja, borsót is" szöveg után a csávó menekült XDDD este nagyon beettünk-beittunk (természetesen alkoholra gondolok) aztán félrészegen lementünk medencézni, és kiderült hogy így is tudok úszni XDD nap közben Móni (Liz nevelőanyu szerű barátnője) mesélt egy olyat, hogy volt egy pár, kb, fél éves gyerekkel, akik leszarták kb. hogy mi van a gyerekket, belebaszták egy ilyen ringatós aljú babacuccba, rá egy napozóágyra, és otthagyták :| baszker, gyerekecske felemeli a fejét, akármit csinál leborul és csókolom, ott a baj :| na este megint lejöttek, és a nő akkkora egy dromedár állat volt, hogy az valami hihetetlen, olyan kacsa fejjel hogy beszartunk XDDD azon tanakodtunk hogy milyen vákuum lehet a szájában, aminek hatására elvette a csávója :'D aztán én hülye ráfeküdtem valami ilyen erős buborékos vízgecire, ami nem volt jó ötlet, nagyon összerázta a belemet, szóval este 11től négyig hánytam, és még most sincs rendben a gyomrom, szóval csak nyúlkaját csapatok egész nap :'D este még hülyültünk így a gyomortartalomkiadásom előtt, az erkélyen mónika show részleteket ordibáltunk, kacsafejék meg pislogtak hogy mi a geci van XDDD mert persze egy fél éves gyerek mellett cigizni kell a bálnának :'D sok nyomorék van

teljes fogyaték:|



tequila, drága szerelmem *-* de Letti valószínűleg soha többé nem fog inni xd
kicsiny bowlingos társulatunk. Kriszti elseggelt minket, ki hitte volna:|
majdnem leszakadt a kis ropi kezünk de ezt próbáltuk nem tükrözni:DD
ui: nézzétek Letti seggét *o*

NEM HISZEM EL!:DDDDDDDDD
ahányszor meglátom ezt a képet írok geci, az a fej xdddddddddd hadvghasdvha
ne tudjátok meg hogy nevettem miközben fotóztam:DDD
a kép története annyi, hogy a hömérsékelt szabályozó termosztát geci este zölden világított...megoldás? SZIKSZALAGOZZ ODA EGY PULCSIT BASZD MEG!:"DDDDDDDDD
bitch please avagy Letti megengedte, hogy kipingáljam.
NEM TUDOK SZEMÖLDÖKÖT FESTENI :|
- nem, ezen a képen nem én alkottam Letti szemöldökét, ezért néz ki jól:D
vacsi előtti agyfasz
szauna biccsiz:3
lesifotó avagy: sminkelj béjjbii:q
és Liz bakancs:$
rossz dolgunk volt:$ (risotto bolero a'la Wellamarin)
két nap, két éjjel részegek voltunk ugyan is annyit ittunk
amennyi belénk fért. VÉGTELEN PIA MENNYISÉG FUCK OFFFFF!
so much love for u L ♥
domina duó
tök véletlen fekete und fehér bögrékben kaptuk a méregdrága kávét:3
kilátás az erkélyünkről a balcsira. A mi lakosztályunkból csak egy volt így nekünk volt a legnagyobb erkélyünk.
Felülmúlhatatlan érzés este, takaróba csavarva, lágy aláfestő zenére szívni a cigit a Balaton fényeire másik feled társaságában és elfelejteni a gondjaidat amiket otthon hagytál.


mellesleg :

hétfő-kedd ~ Letti

kora kibaszott hétfő reggel vérvételre kellett csoszognom, és kifogtam egy kikúrt szadista ápolónőt, aki kb 5-6x szúrt belém, mire megtalálta a vénát -.- ezt azzal magyarázta, hogy vékony a karom. ÉS AKKOR CSAK HAJSZÁLEREIM VANNAK?? rohadjmeg, dögöljmeg, gané.
aztán a sokkhatás után liluló karral vánszorgok kifele, és megszólal, hogy "pisit hoztál?" NA MEG ANYÁD
úgyhogy kénytelen-kelletlen hagytam neki egy kis színes szagos bizonyítékot arról hogy ottvoltam :'D baszódjon meg, hülye kurva

kedden pedig egy fizikaelőadáson voltam a BME f29es előadótermében (tavaly is voltam, és tavaly hagytam egy cottoncandy firkát az egyik padon, és az még ott volt *-* beszartam rajta), és ahhoz képest, hogy gecccire utálom a fizikát, majdnem megbuktattak belőle, ahhoz képest élveztem *-* fain volt :'D a végén kiszivattyúzták egy hordóból a levegőt, akkorát pukkant és úgy összelapult közben hogy beszartam XDD de mindenki kb XDDD utána még volt időnk a buszindulásig, úgyhogy benéztünk egy ELTE által szponzorált kitömött állatos-emberes csontvázas izomszövetes és formaldehidben úszó szövetes kiállításra, na az meg mégfaszább volt *-* kitömött denevéreket, és ilyenolyan csontvázakat nézegettem, kb. csöpögött a nyálam *-* volt pár löttyben úszó halva született baba is, le akartam fényképezni őket, de túl ijesztőket voltak, úgyhogy hanyagoltam. az egyiknek félig nyitva volt a szeme, a másiknak a fejtetején fel volt tornyosulva a bőr (mint mikor felakasztják, és utóbb kiderült hogy valaki felakasztva tárolta és amiatt maradt meg így a bőre szegény halott bébinek) a harmadik pedig anencephalias volt, borzongtam :| (anencephalia : az agy és koponyatető teljes hiánya a babáknál, egy velőcsőelzáródás okozza, ezek a babák 1-2 óráig élnek csupán, vagy halva születnek, és ez a betegség az oka annak hogy SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN nem lesz gyerekem ) guglizzatok rá, és jó szörnyülködést *-*
puszimusz ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése