2013. január 4., péntek

A mi szilveszterünk ~

... avagy hogy bulizik a double L :'D

balról jobbra : Letti, Andris, Viktor
sajnos most sem sikerült összedobni egy közös bulit, de azért külön-külön elmeséljük, hogy hogy is búcsúztattuk az óévet :)

énkezdem >_< (Letti)

egyetlenem, és a firkálódós néni :'D

balról jobbra : Letti, Andris, Nóri
Pierre :'D
31én este hétre voltunk hivatalosak egy páran csepelre, a királyerdei részre. úgy összegezve fain party volt, ittunk rendesen (szokásomhoz híven hű maradtam a vodkához♥) jó zene szólt, tánciztunk össze vissza, aztán beütött a krach. drága egyetlen Andrisom 31én töltötte be a 16ot, ezt megünnepelendő nagyon leitta magát. nem azzal volt a baj, hogy sokat ivott, hanem hogy mindent kevert mindennel :D vodka whisky sör, minden játszott nála, szóval körülbelül négy órán át hányt és aludt :DDDDD vicces dolgok ezek, videók is készültek amit mobilnettel nem tudok felpakolni :S szegény gyerek annyira kivolt, hogy ezalatt a négy óra leforgása alatt csak a nevünket ordibálta, még akkor is ha ott ültünk mellette :DDD hányt, lerakta a vödröt, melléhányt, aztán megint vödör, és kiborította XDDDD áááá annyit röhögtünk szegénykémen :'D a párbeszédekről később, azok is viccesek voltak :D aztán mikor bealudt orvul betámadtam egy szemceruzával :'DD lufit dugtunk a kabátja alá, poharakat rakosgattunk a fejére, volt amibe még vizet is raktunk, meg leöntögettük szintén vízzel, de semmi :DDDDD próbált himnuszt énekelni, de nem sikerült neki, vajon miért nem? :D éjfélkor kimentünk az udvarra páran petárdázni, meg nézni a tüzijátékot, de a ködtől nem láttunk semmit XDDD Viktor eldobott egy petárdát, aminek hatására Szandi barátnőm olyan szinten megijedt, hogy eldobta a műanyag pezsgőspoharát, és olyat ugrott mint egy mezei nyúl :'DD ááá de sírtam :D bent tovább folyt a buli, Andrison röhögtünk nagyokat. reggel még megittam egy negyed/félüveg pezsgőt, és jöttem hazafele. akkor jöjjenek a vicces párbeszédek :

Dávid (Andris bátyja) : te, figyelj Andriska. amennyit Nóri ma este érted tett azért az lenne a minimum hogy kinyalod a seggét is.
Andris : GYERE NÓRI KINYALOM A SEGGED!!!
Nóri : de szarás után?
Andris : UTÁNA IS!!!

Andris : ÉN NEM FOGOK HÁNYNI, MÁR NEM FOGOK HÁNYNI!!! *blööeee*

Andris : BLÖÖÖEEE

Nóri : mi az az L betű a homlokodon?
Andris : LÓFFASSZZ

Letti : Andris! himnusz azért megy? (videózom közben)
Andris : isstennálldmegamagyarrttt... holnapvisszanéézzeeemmm...

Andris : vakuval kamerázol? NEMMMAKARROMVISSZANÉZNIBAZZZZZMEGGGLÓÓÓFFFASSZZPEPSZIIIBÉÉLLAÉSABICCIKLIJEEE. MIFOLYIKITTHÉ? ODAFIGYEJJETEKMÁÁÁ!

Nóri : eláleléelálelé XDDDDDD

Nóri : Andris üzenj valamit a nagyvilágnak!
Andris : hövlövlövlö
Nóri : nézd! *kidurrant egy lufit 2cm-re Andris arcától*
Andris : (semmi reakció, alszik)

autizmus XDDDD

nagy firka közepén Nórival karöltve
Nóri : Andris, ki az a Nikki Sixx?
Andris : valami seggfej Los Angelesből
Nóri : és te rá akarsz hasonlítani?
Andris : kinyaltam a seggét
Nóri : és mit mondott?
Andris : hövlövlövlövölvövöl

szóval jól telt a szilveszter :'DD
jöjjön a szöszi :



Liz :


Van az az ünnep amikor egyik évet magunk mögött tudjuk és átléphetünk egy másikba. Egy újabb év a föld 

történelmében, egy év ami talán más lesz, egy év amiben kijavíthatjuk a tavaly elszórt hibáinkat, egy év 

aminek kezdetekor fogadalmakat tehetünk- habár jól tudjuk, hogy reménytelen:D-, egy év ami ígéreteket, 

reményt és értelmet ad.

Mindneki vár valami eget rengető csodára de persze ezért tennünk is kell. Nem kívánhatod hogy légy 

egészséges ha azt nem kívánod mellé, hogy legyen elég erőd leszokni a bagózásról. Értitek.

Az én szilveszterem idén szokatlanul nyugodt volt. A tavalyira for examlpe nem is emlékszem :|...de valahogy 

így jobban élveztem és habár kevesen voltunk jól éreztem magam, jobban mint egy vad buliban.

A barátnőmnek megigértem, hogy vele szilveszterezek és mmivel őt nem engedték sehová így nála aludtam 

egy másik barátnőjével és hárman ünnepeltünk. Ittunk, pipáztunk, filmeztünk aztán elindultunk csavarogni az 

utcákon. Éjjfélkor fellőttünk egy rakás konfettit, kirobbantottunk egy üveg pezsgőt majd miközben a 

tüzijátékokat bámultuk boldog új évet kívántunk a kedves idegeneknek akik a házaikból az utcára 

özönlöttek.

Másnap értesültem pár hírről mi szerint egyeseknek nem volt olyan jó a szilveszter és, hogy jobban nem is 

dönthettem volna annál mint, hogy ilyen szolidan ünnepeltem. A házibuliba ahová mentünk volna kihívták a 

rendőröket és az egész társaság szétszéledt, a bulit offolták. Itt a városomban egy szórakozóhelyen 

megkéseltek pár fiatal mint azt valószínűleg tudjáto ráadásul egy osztálytársam mondta -gyászol-, hogy az ő 

egik ismerőse túl sem élte a féktelen bulizást, mert a szervezete nem bírta a megterhelést és a detoxban 

belehalt az új évbe.

Mindig húzzatok magatoknak egy mértéket adó vonalat amit nem húhattok át. Oké, nyugodtan partyzzatok, 

igyatok ahogy mi is de ha már súroljátok azt a vonalat ÁLLJATOK LE. Nagyon vigyázzon magára 

minndeki. BOLDOG ÚJ ÉVET!

2013 will be our year!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése