2015. április 24., péntek

*mocsokhosszú káromkodás helye* ~ Letti

ZENÉT BEKAPCSOLNI, VILÁGOT KIKAPCSOLNI, KATT!

1:38-tól leszopom magam, és olyan partihangulatom támad, hogy meg kell fejelnem a falat hogy elfojtsam...

szóval, az van, hogy tele van a pöcsöm az érettségi időszakkal, azzal hogy már február végén megvolt a tablófotózás, és van olyan nemtörődöm szar osztálytársam aki még mindig nem fizette be a fotósra a pénzt, azzal, hogy a tanárok most szivatnak minket a legjobban mert érzik a vesztüket hogy már nem tart sokáig a pünkösdi királyságuk, azzal, hogy leszakad a kezem annyit írok, legyen az tétel, vagy épp most fejeztem be egy fogalmazványt amit ma kellett volna órán befejeznem, de természetesen nekem kellett érettségi tételekből felelni, ergo kb. 7 sort tudtam megírni a négy oldalból, és még most is csak 3,5 oldal, de most tartok ott hogy szarok bele... természetesen alig alszom, most nem a munka miatt hanem mert iszonytatóan fáj a bal vállam, és nem tudom miért, mert orvoshoz menni nincs időm, mert *tüdüdümm* tanulnom kell! haha!
rám sózták a búcsúbeszédet, amit sikerrel meg is írtam, de nem volt könnyű... holnap-holnapután dolgozom, hétfőn szerenád, kedden ballagási próba, szerdán az utolsó gimis tanítási napom, és csütörtökön vége.
és most nagyon fáradt vagyok... legyen már vége...
agyfasznap Mártával... én vagyok a hajzuhatag :D
de azért remélem veletek minden rendben van, és bocs hogy ilyen keveset jelentkezünk :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése