2015. március 29., vasárnap

Életem legcikibb sztorija. ~Liz

 Ti kérdeztétek. Itt van hát az enyém.
Ami azt illeti több is van, most ezek jutottak eszembe:

Az első eset pont elég friss. Egy lusta Vasárnapon fent döglöttünk a barátom szobájába. Anyukája lent főzött az apuja meg kint dolgozott a kertben. A barátom elaldut rajtam, majd elkezdtem egy jó idő után keltegetni. Férfi elme: természetesen felkért egy orális mulatságra, én meg gondoltam cuki leszek. Benne is voltam pont a dolgok közepébe, sőt már a célegyenes felé kanyarodtunk, mikor hirtelen lépteket hallottunk a lépcsőn. Na baszd meg… Gyorsan elhúzódtam a barátomtól. Mire belépett az anyja ő még éppen csak felrángatta magán a gatyát. Mondanom sem kell… És ha mindez nem lett volna elég gáz, akkor tette rá a barátom a habot a tortára. Kiment a szobájából a mosdóba és közben hangosan ordíbált meg csapkodott, hogy miért nem lehet bezárni a kurva ajtaját. A fejem konkrétan rák vörösen égett. Ennél kínosabb a világon nincsen. Ezek után elég vicces odaállni a muterja elé úgy, hogy ne öntsön el a szégyen. Hehehe. Sad story.

A második már elég régen történt. Kb 13-14 éves kis taknyos lehettem, mikor is elkezdtem járni a mostani gimimbe előkészítőre. Megismertem ott egy srácot, aki nagyon- nagyon megtetszett. Egyszer egy ilyen óráról jöttem hazafelé. A hév ablaka párás volt és én felírtam egy szivecskébe a nevét (Márk) és hosszasan ábrándozva elmerengtem a művemen. Ekkor hallottam egy ismerős köhintést. Természetesen ő állt ott mögöttem és az ablakot nézte elég értetlen fejjel én meg kínomban gyorsan kijavítottam Márkára a felíratot… DZSÍNIÖSZ.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése