2015. január 3., szombat

Gyors helyzet jelentés ~Liz

Először is nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet minden olvasónknak! Blabla sablon duma.
Az én szilveszterem elég csúnyára sikerült. És a tiétek?

A nagy büdös helyzet:
Letti is és én is érettségi előtt állunk és mivel tanulás téren nem vagyok az a ,, leszarom, lesz, ami lesz" típus, ezért fektetek bele némi energiát. Hétfőtől kezdődik a vizsga hét, azaz KETTŐ nap múlva én meg... Finoman szólva le vagyok maradva, mint a decemberi havazás. Ebben a két napban még kell kell tanulnom 26 (huszonhatbaszdmeg) szájbavert tételt. Reménykedve állok a dolgokhoz :D...

Az életem egy szar. Amúgy is, de ebben az időszakban különösen. Na jó, nem panaszkodok, csak, hogy legyen némi belátásotok a dolgaimba.
A szobám úgy néz ki, mint egy hurrikán dúlta esőerdő. Ha nagyon figyelmesen hallgatsz, még Tarzant is hallhatod ordítani, meg indákon röpködni.
Én magam inkább egy zilált, veszett, kissé reumás Neander völgyire hasonlíthatok.
Nem eszek, csak nyomatom magamba az energiaitalt, meg a "tudást". Kellemesebb új évet!
Puszi!:3
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése