2014. november 21., péntek

pont leszarom

sálilá, na mi történt...
semmi. kurvára nem történik semmi, és egyre inkább felbasz ez a monotonitás, felkelek, késésben vagyok, lenyomom a sulit, hazaérek, nézek valami második világháborús filmet, elalszom, és kezdődik előről, hétvégén meg dolgozom, meg Ricsivel vagyok, és ennyi. geciszar. a szürkeségből csak az a pár darab színes pólóm ragad ki amit mostanában előszeretettel (meg ofőm kedvéért) hordok (meg azért mert tanárnő ki van akadva hogy non stop feketében/sötét színekben járok suliba)...
akartam még valamit írni, de már nem tudom hogy mit... mindegy is
azt hittem hogy a szalagavató le fog menni balhé, hajtépés, kurvaanyázás, ordibálás, vita nélkül de persze ez se jön össze, mert egy utolsó patkány osztálytársamnak az utolsó héten kell lehúzni 3 hónapnyi munkánkat a budin, és ki vagyok rá akadva, de még egy dobása van és megtépem bazdmeg, gumikesztyűben... a faszt gumikesztyűben, szkafanderben, lefertőtlenítve rúgom bele egy gödörbe és közben ordítani fogok hogy this is szalagavató bitch...
szóval tele van a tököm, de már eljutottam arra a szintre hogy pont leszarom...

ja, és a polip azért büdös mert nyolc hónalja van XDDDDDDDDDDDDD ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése